Τα 25 Ευχαριστω

 Ειπα να το κανω κι εγω το ταγκ....Για να δουμε πως θα εξελιχθει. Πρωτα πρωτα ευχαριστω την Ηρω, MissBellaBamba που το σκεφτηκε.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

1. το παιδι μου που υπαρχει
2. τους γονεις μου και τον αδερφο μου, ιδιαιτερα την μανα μου.
3. τον θεο για ολα οσα μου εδωσε
4. την σουζη μου. ανεκτιμητη.
5. τα φαρμακα
6. την τεχνολογια (υπολογιστες και ιντερνετ)
7. τα βιβλια και τους (αξιολογους) συγγραφεις
8. τους μαλακες γκομενους που ειχα και καταλαβα τι αξιζω
9. τον αντρα μου που με ανεχεται
10. τις φιλες μου που σταθηκαν στα δυσκολα και με δεχονται γιαυτο που ειμαι
11. τους μικρους και τρελους που μου λενε παντα την αληθεια
12. τον ξαδερφο μου που στεκεται σαν αδερφος μου
13. για την καταγωγη μου για την οποια ειμαι ΤΟΣΟ υπερηφανη. (νταρνακοχωρια Ν.Σερρων)
14. το στεγνωτηριο
15. το πλυντηριο πιατων
16. την γυναικα που ερχεται και καθαριζει το σπιτι μου
17. τον φουρνο μικροκυματων
18. την ιατρικη  (λειζερ στα ματια, εγχειρηση στην μυτη)
19. τα μωρομαντηλα
20. τον καφε
21. το κιντερ μπουενο
22. τα διπλα ορεος
23. το παγωτο
24. την μερεντα
25. εσας που με διαβαζετε, με ακουτε, με βλεπετε και με στηριζετε.


Αυτα . Δυσκολευτηκα. Ηταν ενα μεγαλο και ειλικρινες ποστ. φιλια!

Ελινα

1 σχόλιο:

  1. like! Μα που εισαι βρε κυκλοθυμικό πλάσμα? Αφου youtube γιοκ, γραφω εδω. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή